Любовни послания от потребителя към ЧЕЗ

Ето какво ми писахте за около 24 часа – ще актуализирам списъка регулярно, но не публикувам имената на изпращачите – можете да се идентифицирате в коментарите :-) :

–––––––––

Сигурно и вие като мен вече сте получили извинително писмо от ЧЕЗ. Не, че от
това ще ми стане по-леко, но поне макар и късно и вероятно под натиск все
пак си признаха грешката. Да се надяваме, че няма повече да се повтори!
Все пак е нещо!
Искам да изкажа личната си благодарност за това, че забелязахте тази и
грешка и си направихте труда да информирате и останалите потърпевши.

–––––––––

Вече почти свикнах с техните безобразия – фактурите ни пристигат на чужд
адрес и т.н.
писах им остро протестен e-mail – те отговарят заучен текст и т.н. Това
образувание държавата ни го натресе и трябва да сърбаме попарата.
Иначе само троша нерви !

–––––––––

ОК. Разбрах каква е цялата история. Не разбирам обаче защо човек трябва да се ядосва от тъпотата на другите. Вярно е, че е глупаво. Обаче, както казахте, това е положението. Ако има и минимална възможност да променя света, възползвам се. Когато виждам, че е бита кауза, приемам го.

Желая успех!

–––––––––

Бих искал да тегля една от най-звучните си майни по адрес на ЧЕЗ, но от благоприличие няма да го направя в този форум. Подкрепям идеята напълно и ще съдействам с каквото мога. Още повече че съм лично заинтересован като потърпевш да бъдат осъдени да плащат за глупостите и шашкъниите си.Редно е обаче всеки потърпевш да си каже болките и проблемите, породени от взаимоотношенията с ЧЕЗ.По този начин само можем да се обединим и да имаме някакви претенции. При мен, например поради 3 МЕСЕЧНО ОТЛАГАНЕ И ПРОТАКАНЕ НА РЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМ С ПЛАТЕНА, НО НЕОТЧЕТЕНА ОТ БИЛИНГ СИСТЕМАТА ИМ ФАКТУРА, В КРАЙНА СМЕТКА СЕ ОКАЗАХ СЪС СПРЯН ТОК НАПЪЛНО НЕПРАВОМЕРНО И НЕОСНОВАТЕЛНО. ИСКАМ ДА УЧАСТВАМ В ПОТЪРСВАНЕТО НА СМЕТКА ОТ ЧЕЗ. Ако се съберат повече потърпевши, ведно с гафа, който направиха с тези мейли мисля, че бихме имали успех. Дайте малко да се поразмърдаме и да направим колективен иск.

–––––––––

Uvajaemi G-ne az sega si otvorih po6tata i pro4etoh vsi4ki pisma – tova 4e i az sum vuzmutena neznam koi 6te se zainteresuva. Pi6ete 4e 6te uvedomite Komisiyta za za6tita na potrebitelite, e i… Imah sblusuk s g-n Lazarov ot su6tata komisia ami 4e toi be6e tolkova vulgaren i aroganten. Na takiva hora e povereno vsi4ko vajno za obiknoveniy 4ovek v tazi durjava.

Pozdravi i se radvam 4e vse o6te ima hora koito vse o6te se vuzmu6tavat ot svin6tinata v tazi durjava. Pri nujda ot pomo6t ili podkrepa raz4itaite na o6te edin.

–––––––––

Здравей, веднъж съм писала до ЧЕЗ и те мионговориха доста барзо ,но такова
писмо не са ми  пращали , но щом ми знаете ел. поща явно има проблем.

–––––––––

Подкрепям Ви напълно, а и къде остава защитата на личните данни

–––––––––

Dobar den!Toku 6to si pregledah po6tata i vidiah kakvi sa gi svar6ili v CEZ.Podkrepiam izcialo iniciativata da si pomognem vzaimno.Predlagam da im izvikame televiziata,za6toto skoro gledah v gospodari na efira,4e gi presledvat za vsevazmojni nebivalici.I takas edna duma misalta mi e da im izpratim „priatno mi e Mavrikov“ot gospodari na efira i da vidim kakvo 6te otgovoriat na tiah.USPEH

–––––––––

Здравейте,
По повод писмото на ЧЕЗ и запитването ми съвета на юриста е да се подаде жалба пред Комисията за защита на личните данни http://www.cpdp.bg/

Вижте този линк, отнасящ се за личните данни за игрите на Дайджест

http://www.cpdp.bg/jalbi/resh.%20J-31-05.pdf

–––––––––

Въпросното писмо на ЧЕЗ Електро ме подразни страшно много именно със споделянето на адресите. Мигновено им изпратих обратно остро писмо с искане за обяснение и извинение.Отговор все още нямам. На телефонното ми обаждане отговориха, че не знаят с кого да ме свържат.
Последващите ми действия са да им изпращам писмото си с искане за извинение най-малко, докато не получа адекватен отговор.

–––––––––

Ami da, normalno e da ste vuzmyten, no kakvo da se napravi
sreshty porednata bulgarska prostotia. Nikoi za nishto ne ni
pitam, prosto vseki reshava da pravi kakvoto si poiska, bez
da iska suglasie.
Slychvali sa mi se kude kude po-bezymni neshta, veche moje
bi trqbva da vdignem ruce i da chakame da ni stupchat
po-burzo, za da ne bude bolezneno i muchitelno.

–––––––––

Аз лично изпратих и
протестно писмо до ЧЕЗ. Нямам отговор, но мисля да го
изпращам по веднъж на ден, докато не получа отговор. Мислех
си какво ли ще се случи, ако на ден получават по 900 такива
писма…

–––––––––

Причината от компанията да имат адреса ми е зададен от мен въпрос преди окологодина, на който въпрос така и не получих отговор а получавах постоянно писма с едни и същи обяснения за други неща, които не ме интересуват…Това нехайство просто се показва за пореден път. Не знам как да нарека човек, който без да се замисли какво прави изпраща по подобен начин писмо до непознати потребители. Това е абсолютна злоупотреба с правата и довеието на потребителите! Според мен е добре да се вземат мерки ако съотвентите институции реагират подобаващо не мисля, че някой от нас ще е много ангажиран, но не се знае все…BG!

–––––––––

Виждам, че подобно на ЧЕЗ и Вие сте се възползвали от информацията както за моя мейл, така и на други нещастни хорица.
Нещо не виждам разликата между тяхното и Вашето деяние, а откривам доста прилики.
Разбирам негодуванието Ви, но този проблем далеч не е моята кауза!
Така, че моля, оставете ме на мира!

–––––––––

Едва днес си преглеждам пощата и намерих както Вашето писмо, така и писмото на ЧЕЗ. Но тъй като и преди съм си кореспондирала с тях, не ме учуди откъде ми имат електронната поща, повече се чудя откъде Вие я имате.Все пак благодаря за писмото Ви, но аз не мога да подкрепя протеста Ви, съжалявам. Не се чувствам потърпевша в този случай.

–––––––––

Честно казано, и аз като някои от останалите коментиращи, не се замислих за това, че адресът ми става достояние и на други хора по така проведената инициатива на подателя….просто въздъхнах пред поредната комплицирана система за плащане, поредната корекция, въвеждане на данни и ….губене на така ценното ни време….дори се замислих дали да не прескоча до близкия клон на пощата, където с риск да попадна на опашка, това да ми коства по-малко нерви….ех…

Но в интерес на истината, не съм сигурна дали при регистрацията в e-pay, съм забранила разпространяването на електронната ми поща, така че….не споря-просто исках да бъда лоялна и да Ви благодаря за вниманието и инициативата! Но смятам, че има далеч по-значими неща, които да си струват усилието.Все пак, ако разполагате с време, дерзайте! А дали пък не са мними тези нови сметки…???
P.S. Просто за информация-днес ме потърси на мобилния телефон служител на едно застрахователно дружество, който искаше да ме информира за подробностите /и предимствата най-вече!/ от сключването на застраховка-живот…На въпроса ми откъде има телефонният ми номер, той спокойно отговори:“ами от базата-данни“…?! ….без коментар!

–––––––––

Ami predloji mi drug CEZ i vednaga ste go smenq tozi
–––––––––

Моля, за извинение, че чак сега отговарям, но нямах интернет два дни /за който между впрочем плащам редовно таксата си/. Съгласна съм с Вас и напълно Ви подкрепям. Искам само да Ви споделя, че същата история се получи и с НОИ, които забавиха изплащането на болничните ми цели три месеца, при положение, че срокът е най-много 30 дни. Ако човек разчита на тези пари сигурно досега да е умрял от глад.
–––––––––

ха ха
е, да ви е чеZтит новият BLOG!!!
поредната говорилня…

–––––––––

г-н Василев, ежедневно получавам спамове, но това не е повод да зарежа
работата си и да се впускам в безмислени дебати с колежки на тема
редно ли е това. Първо не съм убедена, че има закон, който да твърди,
че разпространението на e-mail адреси на трети лица е неправомерно
посегателство върху личността…. Още повече, че всъщност в един
e-mail адрес не се съдържа абсолютно никаква лична информация за
потребителя. Ясно Ви е, предполагам че всеки потребител може да има
неограничен брой адреси-много често фиктивни. Смятам, че бихте могли
да оползотворите енергията и ентусиазма си в друга по-креативна и
резултатна насока, вместо да си губите времето в организиране на
форуми за забавление в работно време. Някои хора приемат нещата доста
насериозно. Ако „реакциите“ на клетите
хорица изобщо могат да се нарекат реални – то обърнете внимание, че
народонаселението е единодушно недоволно и с готовност очаква проблема
да бъде разрешен… Но…. обърнете внимание дали визирате едни и същи
проблеми.
И…. след като сте до там възмутен, че да разпращате писма на всички
тези 900 потребители ЗАЩО предлагате всевъзможни средства за комуникация с
Вас?!?!?!?!?!? Някой от нас не би ли могъл да „злоупотреби“ с вашите
„лични данни“????????? И как бихте изразили тогава възмущението си?

–––––––––

Съгласна съм с Вас, но нямам никакъв опит в подаването но колективни жалби, а имам огромно желание да се науча т.к. и друг път съм била потърпевша от такива нередности. С желание ще се включа в необходимите процедури, за търсенето на отговорност от тези, които са нарушили правата ми.

–––––––––

Здравейте,
сега си поглеждам пощата и виждам за цялата история…изпратих запитвания към адвокатите си по случая както и съм пуснала тема в lex.bg, но не съм сигурна може ли да се квалифицира като разкриване на лични данни…ще се посъветвам и ако има каквато и да било възможност…ок с ВАС съм…не за нещо, но ми писна в нащата държавица да ни правят на луди за каквото и да било а ние да си трайкаме…въпросът наистина е принципен…

–––––––––

Zdraveite!Napalno sam saglasna s Vas otnosno CEZ i texnoto bezumno povedenie za razkrivane na licni danni bez saglasie na liceto.Mislia ce ne treba da gi ostavim bez posledstvie.Moite danni gi imat poradi tova ce ot 09.08.07g.vodia emaila voina s tex.Vseki den ni spirat toka po nekolko pati za 5-10-15-30min.i taka vece treti mesec.Imat naxalstvoto da mi otgovarat ce bilo za podobriavane na sistemata.Kakvo podobrevane na sistemata v 10 ili 12 prez nosta ili sabota i nedela i t.n.Kogato sam u doma zapocnax da si vodia statistika za data,cas i prodalzitelnost na spiraneto i da si potarsa obezstetenie ot CEZ. V konkretnia slucai CEZ e v narusenie na Zakona za zastita na licnite danni.Zasegnatoto lice moze da si tarsi pravata pred Komisiata za zastita na licnite danni ili pred Administrativnia sad.Taka ce ima nacin CEZ da bade slozeno na mesto i da ne se darzi neadekvatno i visokomerno .Na praktika nie sme mu rabotodateli,a ne podcineni. Ako vsicki zasegnati resat da se predprieme nesto az sam saglasna.Stoga ovcedusie ot strana na balgarina.

–––––––––

Съжалявам, че не реагирах по-рано – напълно съм съгласна с Вас, че
безхаберието и наглостта на разните там компании, които ни тровят живота,
вместо да ни служат, не бива да се търпят. Както и много от останалите
потърпевши не мисля, че ще се постигне нещо официално, с дела и т.н., но
действително трябва да им се покаже, че не сме овце и поне не приемаме
съвсем безропотно беззаконията им.

–––––––––

Знаете ли, че
се редих на опашка 1 час, за да си взема незпратените сметки за тока на
фирмата ми, и ми обясниха, че вече ще ни струва по близо 5 лв. копието!!!
Нима сме виновни ние, че не ни ги изпращат, та после да си губим времето и
да си плащаме безумието им? Но, поне от неграмотността на служителката им
имаме огромна база данни за горещи теми, може и от този ъгъл да погледнем на
нещата.

–––––––––

А защо просто не информирате ЧЕЗ че би трябвало да имат предвид проблема и те да си вземат бележка!?
Аз лично поисках от тях банкова с/ка защото нямаше обявена такава на сайта им и де факто получих отговор и не съм сигурен че ме бърка споделянето на адресите, но по принцип съм съгласен с Вас!

–––––––––

I az se iznenadah mnogo, tova e bezobrazie.
Saglasna sam da vzemem merki, no niamam vreme.
Ako predlojite konkretni deistvia, shte podkrepia.
–––––––––

Не съм получавал това писмо от ЧЕЗ, но фактът, че вие имате моя мейл
адрес е достатъчно показателен. Готов съм да подкрепя конкретна
инициатива по този въпрос.
–––––––––

Съгласен съм. Писна ми от този идиотизъм. Четири месеца
нямах сметки. После излязоха едновременно. Надписани бяха
около 2 000 kW. От 7.00 до 18.00 съм на работа. Кога и на
кого да се оплача. Адреса ми го знаят от факта, че ги
попитах защо нямам сметка.
–––––––––

Saglasen sam s Vas. Kakvo predlagate?
–––––––––

Току-що изпитах същата ярост като Вас. Не ми стига, че в момента се боря с наглостта на Топлофикация, ами и това. Защитата на личната информация е само блъф и приказки за малки деца. Половин гоидна не ни изпращат сметките по пощата, защото трябвало да бъде всичко кондфеденциално, да бъдело в пликове и др. загрижени увъртания на омбудсмана, и ето го сега поредния им номер. Но, нека, както е казал Ел. Пелин, да прокълнем и да умрем!
Все пак им пратих едно гневно писмо с настояване за незабавен отговор за стореното от тях. Все ми е едно какво ще ми отговорят, ако въобще го направят, но реших да им покажа, че не сме мърша! Благодаря Ви за бунтовния сигнал!
–––––––––

Привет,
аз не си спомням да съм получавал такова.
Все пак успех в начинанието !
–––––––––

ОК,
Напълно съм съгласен с ВАС.
Най-странното обаче е, че на конкретни мои запитвания ЧЕЗ безумно мълчи.
–––––––––

Hi.Nyamam ni6o protiv da gi ‘nasadim’
–––––––––

Абсолютно сте прав, но мисля, че нямаме много голям шанс в съда.
Ако искате да предприемете лично или съвместно с останалите потърпевши
правни действия срещу ЧЕЗ Електро можете да се обърнете към нас, като аз
също бих се включила като ищец в колективния иск.
–––––––––

Syglasen sym s Vas napylno.
Moje bi niakoi triabva da uvedomi slujitelia koito e izpratil vyprosnia meil, 4e syhstestvuva BCC copy.
Ako imate konkrtna ideia, shte ia podkrepia.
–––––––––

Господин Василев,
и аз получих писмо от zaklienta@cez.bg без да давам съгласието си за оповестяване на моят e-mail адрес.Това е доста неприятна ситуация. Какво предлагате да се направи?
В интерес на истината изобщо не се бях замислила за това последствие и останах доста изненадана, когато видях писмо от непознат.
–––––––––

koi ste wie i kakwo e towa koeto mi pra6tate i to ne
se 4ete? ( хе, това беше весело :-) )
–––––––––

Благодаря за предложението и предупреждението!
Аз такова писмо не съм получил. Или поне не се сещам. Разбирам, че вероятно
от там Вие имате моя ел. адрес, но аз наистина не се сещам за такова писмо.
Принципно съм съгласен с Вашата позиция. Същевременно не смятам, че
споделянето на моя ел. адрес е кой знае какво разкриване на мои лични данни
и/или особено нарушение. По същество никой не може да разбере кое лице се
крие зад моя ел. адрес. Вероятно дори админът на домейна, където ми е
пощенската кутия, няма персонално обвързваща информация за мен, която по
безспорен начин да разкрие моята самоличност.
Освен всичко останало, аз съм напълно правов гражданин и нямам излишни
притеснения, свързани с моята самоличност.
Имам други разправии с CEZ, свързани със стабилността на ел. енергия, която
получавам, за да тръгна да се разправям с тях и заради споделянето на
„тайната“ на моя ел. адрес сред други техни клиенти.
–––––––––

съгласен съм с Вас. Това е безумие. Нямам идея какво може да се предприеме,
но съм готов да подкрепя всяка Ваша инициатива, която не влиза в
противоречие със законите в България.Моля уведомете ме за бъдещи Ваши
действия в тази насока.
–––––––––

Абсолютно съм съгласен. Такова безумие е недопустимо в началото на 21 век. Говори за непознаване на елементарни етични и правни норми от кодекса за бизнес общуване.
–––––––––

Az sym potresena ot CEZ elektro za tova, che ne poluchavam fakturi za tok, a mi trqbvat, zashtoto sym firma i ne moga da oschetovodqvam bez faktura. Trqbwalo da hodq da se redq na nqkakwi bezumni opashki vseki mesec, za da si vzema fakrura?????????? Az sym tvyrdo ZA dejstviq sreshtu CEZ Elektro!!!!
pozdravi
–––––––––

ЗДРАВЕЙТЕ,
АЗ СЪМ СЪГЛАСЕН НАПЪЛНО С ВАС, ОБЕЩАВАМ ДА ПРОУЧА ВЪПРОСА
ДАЛИ НЯМА НЯКАКВО „ДЪРВО“ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ НА ТИЯ „СИМПАТЯГИ“,
КАКТО И ТОВА – ПО КАКЪВ НАЧИН МОЖЕМ ДА ПРЕДПРИЕМЕМ ДЕЙСТВИЯ
ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ – ДА ВИДИМ ДАЛИ НЕ МОЖЕМ ПОНЕ ДА ГИ
ОСЪДИМ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОБУЧЕНИЕ ЗА РАБОТА В ИНТЕРНЕТ И
С ПРОГРАМИ.
–––––––––

Bezkraino sam Vi blagodarna i naistina dnes mi mina prez uma za tozi ujasen gaf.Vie oba4e se ukazahte po-iniciativen i sam Vi zadaljena za koeto.
Naistina tezi hora sa absolutno bezmoza4ni.Neka re6im kakvi 6te badat posledva6tite ni deistviy.Mojete da raz4itate na men
–––––––––

i kakvo triabva da se napravi
–––––––––

Здравейте,
Да – получих такова съобщение…. в първия момент не се замислих за това, но
заради идиотското им отношение по разни поводи съм склонен да им причиним
главоболия в максимална степен. Не знам обаче доколко имаме основание и ще
трябва да поразпитаме (или ако Вие знаете повече въпроса – какво може да се
направи??). Ако има шанс – бих предявил сериозни претенции към тях..
–––––––––

Mdaaa, ne e priiatno. Kakvo li mojem da napravim?
–––––––––

Да ние сме един от тези получатели на този мейл. Според нашият юрист в най добрият случай ще си загубим времето ако се захванем сериозно.
Това е причината поради която не искам да влизам в спорове в които шанса за победа е минимален.Да се надяваме че скоро ще променят законите в тази сфера.
–––––––––

Da taka e!Syglasna sym s Vas!
Imate li neshto konkretno vpredvid ili i vie kato tqh si razprostranqvate prosto telefonite?!Hubava vecher!
–––––––––

СЪГЛАСНА СЪМ!!!!
–––––––––

Напълно съм съгласна!
Скъсаха ми нервите напоследък с не знам дали чешки или соц. простотии! В групата на недоволните съм…
–––––––––

Изненадах се много от писмото на ЧЕЗ. Наистина не ми стана никак приятно. Чрез Интернет съм проверявала сметките си за ток, когато ЧЕЗ не благоволяваха да ни изпращат уведомления. Това, че знаят Интернет адреса ми, не им дава никакви права! Също така усещам, че някак си ми извиват ръцете непременно да плащам по банков път. Падам си малко коза и когато от всички страни ме бомбардират с подобни и повтарящи се настоявания, аз се запъвам. Глупаво е, разбирам, но пък е мое право да не искам.
Сега по въпроса който поставяте. Какво точно имате предвид да предприемем?!
Аз пиша разни писма и си протестирам, но досега няма никаква файда. Така, например, БТК изписва ЕГН-то ми върху бланката със сметката, която ми изпраща за стационарния телефон. Обърнах внимание, като посочих, че това не е необходимо, че преди половин година тази лична данна не е фигурирала на листа и пак съм си плащала сметката. Нека си я имат там в базата данни, но пликът със сметката може да бъде пуснат къде ли не. Дори не ми отговориха.
–––––––––

За щастие не съм получил въпросното писмо на ЧЕЗ Електро, но се чудя от къде имате моя мейл…
–––––––––

Съгласна съм с вас, но не зная какво може да бъде направено.. Ако имате нещо предвид – информирайте ме.. Ще подкрепя всяка идея!
–––––––––

Уважаеми господине,
Присъединявам се към възмущението ви. Може би трябва да дадем гласност на това безумие и ако има юристи сред засегнатите, да подведем под съдебна отговорност компанията, която в случая е злоупотребила с личните данни на клиентите си.
–––––––––

Здравейте, господин Василев!
И аз получих този „бисер“ на чиновническата безграмотност.
Но като разбрах от в. „Сега“, че и в „Държавен вестник“ са публикували лични данни в противоречие със Закона, просто го приех по-спокойно – такава администрация имаме. Аз също не съм съгласна да ползват адреса ми, та дори и да е електронен. Използвах го един път да пиша на ЧЕЗ Електро, тъй като повече от два месеца чаках да подменят повредения електромер.
–––––––––

Искам да споделя с Вас, че аз от много време си „кореспондирам“ със служителите на тази компания, относно честото спиране на тока и неговото качество.Отговорите, които получавам от тях са в стил – ВИНАТА НЕ Е У НАС-разбирай – като не ти харесва работата ни, смени си държавата!Наистина БЕЗУМИЕ.
Не съм подозирала, че са разпространили личната ми поща – наистина.Давайте да се обединим и да предприемем нещо в наша защита!Очаквам да се свържете с мен и да ги МЯТАМЕ.;)
–––––––––

От много време се боря за ограмотяване на неграмотните и подобряване на
познанията по етикет поне в бизнес средите чрез предаване на моя
незначителен опит и познания. За съжаление каузата е загубена. Хората, които
в активна трудоспособна възраст са останали неграмотни или нямат вроден усет
за такт и етикет, са такива по собствен избор, не изпитват нужда и нямат
желание да се развиват. Иначе казано – вари го, печи го – простакът си
остава простак. Каквото и да предприемете, предполагам ще е разумно, и аз ще ви подкрепя, но
няма да променим статуквото на дървените глави в тромавата
екс-комунистическа структура, наречена „Енерго“ и дегизирана сега като ЧЕЗ
Електро.
–––––––––

tova, razbira se, e porednoto bezumie, koeto ni se
servira ot CEZ. Nie kato firmen klient niamahme
polucena faktura za predishni plastania, koeto e
zakonovo iziskvane v Bulgaria. Na zapitvaneto ni te ni
otgovoriha „ami elate v centralnia ni ofis da si ia
vzemete“. Takova otnoshenie az nikoga ne bih si
pozvolila kum klient na nashata firma ХХХ ХХХХХХХ OOD.
–––––––––

Minalata godina kato bitov klient mi se naloji da
napravia 4 opita da si platia smetkata. CEZ imaha da
mi vrustat edna nadpisana suma i vmesto da ia
prispadnat ot sledvastata faktura, te go napraviha
tolkova slojno, ce dori imashe potencialna veroiatnost
da mi izkliucat el.zahranvaneto. V kraina smetka az
izgorih benzin za mnogo povece pari, za da uspeia da
si platia smetkata, otkolkoto te imaha da mi vrustat.
(Ako biah jitel na „fakulteta“ i ne si biah plastala
smetkata 2 godini, tova niamashe da mi se sluci! -
poniakoga kato ce li e po-izgodno da si ciganin v
Bulgaria! :)) )
–––––––––

Bih vi podkrepila v deistviata srestu porednoto
bezumie na CEZ, no ne sum ubedena, ce tova ste promeni
tiahnoto otnoshenie.
–––––––––

I men strashno me iznenada tova pismo I naistina ne mi stana priytno za
nashina na izprashane.
Saglasna sam da napravim oplakvane….
–––––––––

Да Господине получих такова писмо и какво от това.Аз също не
съм съгласна с този начин на информиране
и ако имате нещо впредвид съм съгласна да се включа и аз
–––––––––

Ne se kosi tolkova, osven na tova bezumie sym stanal jertva
i na mnogo po golemi ot tiahna strana i sym se opitval da
se boria sreshtu sistemata im i tehnia pokrovitel DEKVR ili
tam kakto se narichat dvata etaja na Mr. Shushi. Otkazal sym se da se boria sreshtu tia tapanari.
–––––––––

Естествено,че получих.
Това е пълно безобразие от тяхна страна. ЧЕЗ Електро заслужава да бъде даден под съд за това ,че аз не съм ги упълномощавала да ми разпространяват e-mail. На пълно съм съгласна с Вас и подкрепям инициативата Ви.
–––––––––

UVAGAEMI GOSPODINE,
NAPALNO SAM SAGLASNA S VAS, ZA6TOTO TAZI COMPANIA IZLEZE IZVAN VSJAKAKVI GRANITSI.

след като и вие сте разбрали моя мейл значи съм получила същото писмо. Естествено че това ме притеснява, но незнам какво мога да напрява в такъв случай освен да си сменя мейла. Ако имате някакво предложение съм готова да го обмисля.
–––––––––

Г-н Василев, аз получих такова писмо, но не съм обърнала внимание, къде точно става ясно, че ще стане изветен e-mail адреса ми, но ако това наистна е така… дерзайте! Ще Ви подкрепя!!!
–––––––––

Да, сега забелязах, че сте прав. Какво предлагате?
–––––––––

Съгласна съм с Вас.
Предлагам да алармираме http://www.bnap.org/
–––––––––

privet , saglasna sam s vas – da se predprieme ne6to az sam 6okirana ot nekompetentnostta im !
4akam va6eto predlozenie uspeh
–––––––––

Какво предлагате да направиме?
–––––––––

zdraveite,
gotova sam na sadeistvie sreshtu obshtij vrag.moje da
se svarjem po skype i da se obedinim v edinen front.
–––––––––

Напълно съгласна съм с вашето възмущение и бих ви подкрепила в действията ви. Вече написах писмо на некадърната чиновничка, която очевидно се нуждае от сериозно обучение:)
–––––––––

давайте идея какво да предприемем и имате пълната ми подкрепа. Аз в момента
пускам жалба в страницата им..
–––––––––

Какво точно можем да предприемем?
–––––––––

Нищо подобно не съм получавала ,аа Вие откъде имате моя и-мейл адрес????
–––––––––

Гн Василев
много бих желал да направя нещо но в нашата държава нещото означава
О Р Ъ Ж И Е и бързо въвеждане на норМален живот от 1990 год имаше
проблясък за година две след това всичко е невъзможно друго „ВяРВАЙТЕ МИ“
–––––––––

Да получих го,но как така още деветстотин души получиха моя адрес,какво да правя?
–––––––––

Съгласен съм с Вас.Друго безумеи на ЧЕЗ, е че ш последните фактури дошли по пощата са объркани имената и адресите.При обавдане във фирмата , ми заявиха , че трябва да пусна молба за смяна на адреса/нещо за което шината е тяхна/
–––––––––

получих ел.писмо и Ви питам – ккаво може да се направи срещу това?
Бъдете по-ясен.
–––––––––

Какво бихме могли да направиме?
–––––––––

Това, че ми знаете адрес от въпросното писмо би следвало да значи, че и аз съм го получил…. Но не съм… За щастие или нещастие – не съм…
–––––––––

Знаете ли май сте абсолютно прав че едва ли ще тръгна да се разправям за това което се случи но наистина благодаря за вашата загриженост
–––––––––

Napalno sam saglasen s Vas. Vreme e ob6testvoto ni da reagira na tezi
bezumia i da se protivopostavi s cialata si sila sre6tu tiah. A te ne sa
edinstvenite! Vreme e da se organizirame za efektivna za6tita. Vreme e da
pokajem, 4e ne sme ot stado, a ob6testvo ot misle6ti hora! Privetstvam
iniciativata Vi i ia podkrepiam bezrezervno!
–––––––––

Пишете ако нещо решите или трябва да се подписвам някъде
Ще участвам ,защото тази помия в тази безумна държава на бандити ,в която стана срамно да си почтен-трябва някакси да спре да се лее..
–––––––––

Благодаря за и-мейлите!
Писмото от ЧЕЗ получих на служебната си поща, защото преди време им бях
пуснала запитване, на което те така и не благоволиха да ми отговорят, т.е.
зададоха ми 2-3 въпроса, на които аз отговорих, но те след това така и не ми
писаха. Интересно е, обаче, че и-мейлът ми е останал в тяхната база данни и
сега те просто дават Send to all и готово, без изобщо да се замислят тези
хора, които някога са им пращали и-мейли, какво всъщност са искали от тях и
дали глупостите, които пише в него изобщо ги интересуват. Аз лично плащам
сметките си през epay и изобщо не ме вълнува кой, къде и защо си е открил
банкова сметка.
Тази кампания по информиране на клиентите за новите банкови сметки не трябва
ли да стане с изпращането на приложено уведомително писмо към месечната
сметка за използвана електоенергия?
–––––––––

…гласност на глупостта трябва да се дава -
нека си припомним колко прав е бил Айнщайн, който казва, че Вселената и
човешката глупост са двете неща, които му дават представа за БЕЗКРАЙНОСТТА!
Е в ЧЕЗ има безкрайност от човешка глупост!
–––––––––

Prav ste, 4e e palna prosta6tina, demonstracijata na negramotnost.
–––––––––

Вчера, когато получих съобщението от ЧЕЗ честно казано бях
приятно изненадана, защото няколко пъти им писах по повод липсата на сметки,
последвалото начисляване на няколко наведнъж и т.н. Казах си: „Най сетне
някой започва да работи цивилизовано“ – ясно е, че щом им пишем на ел. поща
нямаме време да се редим по опашки заедно с пенсионерите, подават ни полезна
информация, дори препратих писмото на колегите, да имат тези данни за всеки
случай, човек не знае кога ще му потрябват! Тази сутрин получавайки Вашето
писмо бях силно обезпокоена, не знаех, че ел. ми адрес е достъпен за толкова
много хора! Предвид естеството на работата ми наистина съм ОБЕЗПОКОЕНА!
Подкрепям Ви напълно, ако мога с нещо да бъда полезна – с удоволствие, но
трябва да уточня, че не разполагам с много свободно време. Замислих се дали
в „Закона за защита на личните данни“ има текст, касаещ разкриването на
такава информация и дали се счита за закононарушение предоставянето и на
трети лица без изричното съгласие на лицето, или по реда предвиден от
закона, ако имам възможност до края на деня ща направя някои справки и при
положителен резултат ще Ви пиша отново.
–––––––––

Не съм получавал това писмо от ЧЕЗ, но фактът, че вие
имате моя e-mail адрес е достатъчно показателен! Готов
съм да подкрепя конкретна инициатива по този въпрос, с
цел опазване личните данни на гражданите и възможно
най-скорошно прекратяване на своеволията и
безобразията на ЧЕЗ.
–––––––––

az napravih naj-burzoto i naj-estestvenoto za chovek
na kompjutyr – pisah vyzmuteno na CEZ. i poluchih
slednija bezumno vesel mail: Blagodarim Vi, che izpolzvahte e-mail zaklienta@cez.bg.
–––––––––

Според мен правилната реакция в този случай е да се обърнем към Комисията за защита на потребителите (позовавайки се на закона за защита на личните данни). Ето сайта – http://www.kzp.bg/modules.php?name=ConsProt
Там има и телефон на потребителя, на които също може да се звънне. Не трябва да се мълчи за тези неща!Макар че не мисля, че ще има особен резултат без съдебни дела.
Има също и КОмисия за защита на личните данни, която: „7. (изм. – ДВ, бр. 103 от 2005 г.) разглежда жалби срещу актове и действия на администраторите, с които се нарушават правата на физическите лица по този закон, както и жалби на трети лица във връзка с правата им по този закон;- ЗЗЛД“
А тук можете да видите и закона:

http://www.bcnl.org/doc.php?DID=346

Аз не съм предоставяла имейла си на ЧЕЗ, за да го „разкриват“ на други хора. Писала съм им на два пъти по повод безобразното им обслужване!!! и факта, че никой не отговаря на телефоните им за обслужване на клиенти и човек не можа да разбере каква му е сметката!!!
Така че ако желаете да предприемате някакви гласни действия срещу въпросната им постъпка, аз съм за.
–––––––––

Napylno sym syglasen, che triabva da gi pritesniavame po vsevyzmojni nachini.
Predi izvestno vreme imah problem s CEZ i zatova mi imat e-maila. Biaha mi izpratili smetkata v e-pay 10-15 dni sled krainiat srok za plashtane. Sled tova imashe minimalno zakysnenie ot moia strana poradi otsystvie – okolo 10 dni i mi spriaha toka bez preduprejdenie, pri polojenie che 8 godini go plashtam redovno. Zaplatih smetkata + 25 lv, za da mi go pusnat syshtiat den.
Belejki v poshtata ne poluchavam i vinagi chakam smetkata v epay i ottam ia plashtam.
Sledvastite meseci navaksaha zakysneniata v e-pay i mi izpratiha 2 fakturi navednyj.
Sega gledam che reklamirat usileno e-pay pred abonatite….
Pisah jalbi do komisiata za zashtita na potrebitelite, no na tiah ne im se zanimavashe i me prepratiha kym CEZ. Ot tam edna patka napisa edno bezumno pismo da mi obiasni, che az sym v narushenie.
Sled tova otnovo se jalvah, no poveche ne poluchih nikakyv otgovor.
Opitai, no za men problema e mnogo seriozen. S tezi hora se razgovaria kato s razvalen telefon.
Osven tova zad tiah stoi dyrjavata – ne sluchaino gi e pusnala da pecheliat ot sybirane na smetki (naj-lesnia nachin). Syotvetno si imat seriozno pokritie i pari se davat kydeto triabva ….
Tepyrva mnogo takiva firmi shte prodaljavat da se namestvat v nashata dyrjava da privatizirat i t.n. shtoto ima koi da gi puska i da gi podkrepia. Syshtoto e sys Sofiiska voda i mnogo drugi.
Vypreki che sym tyrpeliv, veche se ubdih che tuk vsichki dyrjavni institucii sa napraveni za da te precakvat i unijavat. Az v momenta se orientiram da se iznasiam navyn.
–––––––––

Da, az poluchih pismoto ot CEZ.
Imat e-mail adresa mi,
zashtoto si pozvolih da im napisha dosta ostro pismo vav vrazka s problem mejdu
elektromera mi i tehnite smetki.
Ne, ne mi e priatno, che mnogo drugi hora sa poluchili i mogat da izpolzvat
moia – slujeben -:) adres. Iavno, che shte triabva da poluchavam
i mnogo novi SPAM i vsiakavi prevdoreklami za kakvo li ne.
Az veche izrazih mnenieto si pred g-ja/g-ca Alejikova ot CEZ.
Moiata advodatka snoshti mi kaza, che niamam(e) shans pred sada.
A i triabva mnogo svobodno vreme. Az niamam takova.
Reshenieto da se pishe na (www.bnap.org) e chudesno.
No az lichno ne viarvam na tehnite hora.
Predlagam kopie da se izprati na g-ja Miglena Kuneva,
sled kato tia „otgovaroiaza potrebitelskite problemi“ na EU.
Moje da se izprati i do sutreshnite blokove i vechernite novinarski emisii
na bTV, Kanal, Nova.
Moje i do niakoi ot nai-chetenite vestnici – ne predlagam koi, az ne gi cheta.
I nakraia moje da se kachi v Internet
–––––––––

Бих казал, че съм сравнително запознат с възможните причини да не получа дадено писмо. В тях включвам и грешка в „човешкия фактор“ зад РСто – признавам си, че може и да съм го получил и да съм го изтрил. Честно да си призная за мен едно подобно разкриване на личния ми мейл не ме притеснява кой знае колко, до момента, в който не се използва по зловреден за мен начин… Което от своя страна ме притеснява… :)
–––––––––

Здравейте,
И аз съм възмутена като Вас и изпратих много остър протест до въпросната компания като ги заплаших да подам иск против тях. Преди минути получих ново безпросветно писмо от ЧЕЗ, че са изпратили „сигнала“ ми до съответното звено и ще получа отговор.
Подкрепям напълно възмутените Ви реакции и ще се присъединя към всякакви ответни действия срещу това дружество.
–––––––––

въобще не сте ме обезпокоили с вашето писмо, тъй както вас и аз се ядосах, че използват мейла ми, а аз просто чакам прост отговор във връзка с жалба, която съм пуснала преди доста време. Тъй като нямам прост отговор искам да се направи нещо по въпроса. Така както прочетох в прикрепения файл, който сте ми изпратили, оставам с убеждението, че всеки е писал по повод жалби, оплаквания и тем подобни, но общо взето си е останало глас в пустинята, а може да ни използват личните мейли, за да ни уведомяват за врели некипели. Аз честно казано нямам представа какво може да се направи по случая, но мага да се поразровя из законите и наистина да се направи нещо по въпроса. Ако имате предложения, моля да ги споделите
–––––––––

Zdraveite,
Saglasna sam, 4e trqbva da se reagira po nqkakav na4in – moje bi kato se sastavi text i se izprati do CHEZ na email im za klienta, a ako nqma otgovor – i kqkade drugade – da sepointeresuvame kade?
–––––––––

Днес и аз получих това писмо, заедно с Вашето. Напълно споделям отношението
и раздразнението Ви. Опитах се да си спомня откъде биха могли да имат адреса
ми, но след това си спомних, че съм абонирана за тяхната „услуга“ да ме
уведомяват за прекъсванията на електричеството в района ми.
Най-малкото, което може да се направи (оох, а дали не и единственото) е да
се даде гласност с надеждата, че така ще се прекрати тази порочна практика,
може би, и на други институции.
Дали не бихме могли да оформим един Апел за спазване на Закона за защита на
личните данни, под който да се подпишем всички?
Ще помисля и за други варианти. Ще се радвам да ме държите в течение!
–––––––––

Имам и предложение – да сезираме Комисията за защита на личните данни.
Ето това намерих
Закон за защита на личните данни
Чл. 2. (Доп. – ДВ, бр. 70 от 2004 г., изм., бр. 103 от 2005 г.) (1) (Изм. – ДВ, бр. 91 от 2006 г.) Лични данни са всяка информация, отнасяща се до физическо лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано пряко или непряко чрез идентификационен номер или чрез един или повече специфични признаци.
(2) Личните данни трябва да:
1. се обработват законосъобразно и добросъвестно;
2. се събират за конкретни, точно определени и законни цели и да не се обработват допълнително по начин, несъвместим с тези цели; допълнително обработване на личните данни за исторически, статистически или научни цели е допустимо, при условие че администраторът осигури подходяща защита, като гарантира, че данните не се обработват за други цели;
3. (изм. – ДВ, бр. 91 от 2006 г.) бъдат съотносими, свързани със и ненадхвърлящи целите, за които се обработват;
4. бъдат точни и при необходимост да се актуализират;
5. се заличават или коригират, когато се установи, че са неточни или непропорционални по отношение на целите, за които се обработват;
6. се поддържат във вид, който позволява идентифициране на съответните физически лица за период не по-дълъг от необходимия за целите, за които тези данни се обработват; личните данни, които ще се съхраняват за по-дълъг период за исторически, статистически или научни цели, се поддържат във вид, непозволяващ идентифицирането на физическите лица.
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Ако имате конкретни въпроси, свързани с практиката или прилагането на закона за защита на личните данни, моля обърнете се към Комисията за защита на личните данни на следния адрес:
ул. „Иван Евстатиев Гешов“ № 15,
гр. София
тел: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg
kzld@cpdp.bg
http://www.cpdp.bg
Все пак те ще могат се произнесат и по въпроса доколко e-mail се явява лини данни. Все пак е начин да се идентифицира конкретно лице.
А нищо не пречи да го представим и на медиите – например Дарик
–––––––––

Има поне 5 члена, по които могат да бъдат осудени. Мисълта ми е, че без дела няма да се постигнат особени релултати …но все пак може да се проучи да не би да има някаква по-барза процедура само по документи…
–––––––––

Но… да ….. разбира се че трябва да се противопоставяме на всякакви там
монополисти. Не че съм против монополизма:) но не и наглия монополизъм.Тъй
като съм сама, работя много , отглеждам си и сина и в държавата ни няма
никаква защита за такива като мен, които се борят да се справят, (достойно ,
по мойте представи)с глупавите ни труднасти, предизвикани и… от такива
като ЧЕЗ и Топлофикация. Но има и нещо друго, не стига глупавата им постъпка
че са копирали всички, а не са си отговорили персонално на всеки, ами и се
случва изобщо да не ти погледната електронната жалба, или до каквото там се
опитваш да се добереш(инфо например). Те не ти уважават писмените , занесени
на ръка жалби , та остави тези по електронен начин изпратени. Вероятно
смятат че или си пенсионер, чието желание и иск дори и да не погледнат .
така ще си остане глас в пустиня, или пък си затрупан с работа и им пишеш,
следователно няма да имаш време да разровиш боклуците им.
–––––––––

G-n Vailev,parvoto ne6to,koeto mi idva na um e da se obarnem kam televiziqta.Naprimer -nova“Koritarov laif“,Milen Cvetkov,BTV,posle ne e lo6o i „Gospodari na efira“.Ne na posledno mqsto,ako obedinim usiliqta za6to pak i da ne im spretnem edo delo.
Na4ini mnogo.naistina tazi na6a mila darjava ima nujda ot seriozna profilaktika.
Ako izmislite o6te ne6to s udovolstvie 6te Vi podkrepq.
–––––––––

Според мен с този отговор просто ни казват че няма да има отговор
–––––––––

Не твърдя , че съм получила това писмо на ЧЕЗ, защото напоследък превантивно
изтривам 50 % от пощата си , но е твърде възможно да съм получател , тъй
като имах преди време преписка по e-mail с въпросната компания……..
Най-сетне и българинът трябва да се научи , че само с вицове няма да стане
тази държава-трябва и яко писане на жалби, ходене по протести и т.н.
И все пак , вица за топлофикация и енергоснабдяване ……си остава класика
! Присъединявам се към общото недоволство ! Едва ли има доволен в тази
държава от фирма-монополист, а , който не знае въпросния виц – да се обади !
–––––––––

poluchih go i az pismoto ot Cez. naistina e vazmutitelno. Imat mi e- maila, zastoto im bqh pisala che nqmam nostna tarifa.
dano da si vzemat pouka, da ne go pravqt veche.
–––––––––

Здравейте и от мен.Нямах време вчера да отговоря,но поп принцип целият ни живот е изпълнен с тъпизми от страна на всички,които са над нас-като се започне от държавни институции,мине се през смесени дружества и общински фирми.Всичко това е раздадено на хората от управлението на тази държава и техни кръгове,така че ние сме хартиената лодка в локвата България.
А иначе мейла ми винаги е пълен със зарибяващи писма,въпреки че съм активирала SPAM-питам се там пък как са намерили адреса ми и ми паращат глупости без да имаме никакви взаимоотношения и без да ги познавам.ЧЕЗ поне знам кои са!
–––––––––

Интересно е как CEZ са събрали тези адреси и по какъв
принцип са избрали хората, на които да изпратят това писмо. Моя адрес
го имат, защото аз им изпратих преди около месец e-mail (с копие до
ДКЕР и Федерацията на потребителите, на което между другото нито една
от трите организации не ми отговори). Т.е. те имат моя адрес по една
случайност. Ако пак по случайност са събрали останалите адреси, има
нещо нелогично и аматьорско в цялата работа. Професионално и логично
(да не кажа предмет на добра практика) е да изпратят това писмо по
пощата до всичките си клиенти заедно с последната сметка. Така че не
знам какво да мисля.
Отделно трябва да се коментира разкриването на нашите e-mail адреси,
което за съжаление у нас нищо не значи. Непрекъснато се налага да си
диктуваме или пишем ЕГН или други лични данни върху някакви документи
или пред някакви хора, без да имаме гаранция, че няма да се използват
срещу нашите интереси. Съжалявам, че трябва да го кажа, но вътрешното
ми убеждение е, че причината е ниската култура на обществото като
цяло или, както напоследък се казва, у нас няма критична маса от
хора, които да наложат критерии за по-висока култура. Така че
подозирам, че едва ли на някой ще направи особено впечатление
въпросната случка.
Не зная какво бихме могли да направим в случая, може би трябва да се
види законът за защита на личните данни (има го тук:
http://lex.bg/laws/ldoc.php?IDNA=2135426048). Прегледах го набързо,
но явно се налага по-внимателно четене, което ще се опитам да направя
в близките дни.
–––––––––

I az poluchih pismo to CEZ vchera I se vazmutih kakto vas. Porednoto
bezobrazie, no trqbva da im se pokaze che v bylgaria ima grazdansko
obstestvo.
3 moi predlozenia:
1. Komisia za zastita na lichnite danni sa organ, koito ne varhi nisto,
osven da usvoqva budget. Ima dostatychno skandali po sluchaq. V otcheta im
za minalata godina sa napravili pod 30 proverki za cqlata godina (ne sym
siguren tochno za cifrata, no moze da se proveri). Predlagam se im se prati
pismo, s koeto da gi sezirame da organizirat proverka. Vqrvam ste poluchat
2. Smqtam che v sluchaq mediite mogat da svarshat dobra rabota, kato okazvat
nastisk na kontrolnite organi I samata firma. „Gospodari na efira“ e dobro
predavane za takiva sluchai spored men. Predlagam da im izpratite reakciite
na ostanalite I se nadqvam skoro da
3. V CEZ sa hora – pravqt se greshki. Ako iskat da si pazqt firmenia image,
ste e dobre da pomislqt za nqkakva kompensaciq. Moze da im se predlozi ili
pone namekne, che vseki edin ot gornite abonati moze da poluchi primerno po
10 kW tok bonus. Da vidim dali imat socialna politika ili sa samo
pechalbari.
V zakluchenie – ste podkrepq vsqka razumna iniziativa ot strana na
abonatite.
–––––––––

Напълно подкрепям Вашата позиция относно ЧЕЗ.Разбира се че трябва да се даде гласност на случая…..иначе овце сме!Ще ни доят и стрижат докато мълчим!!!Съжалявам че не успях да Ви отговоря веднага на писмото.На Вас успех и само напред!!!
–––––––––

С удоволствие се присъединявам и Ви уверявам, че и аз като много други хора, които имат нещастието да са клиенти на ЧЕЗ, вече съм на ръба на търпението си и тъй като имам достатъчно вече основания дори да подам иск срещу компанията бих се включила в подобна акция срещу техните безумия.
Време е вече да спрем да търпим непрекъснатите издевателства от подобни монополисти (или олигопол – то при нас е все тая)- било то за ел или топло енергия и т.н. и т.н.
–––––––––

Имах предвид че монополистите смятат : този е незащитен пенсионер
например щото чака по опашките или пък – този е достатъчно зает и ни пише на
електронните адреси – следователно едва ли ще има време да ни разкрие що за
стока сме :)
–––––––––

Da, Gospodine!
Az imam i mnogo drugi problemi s tiah. Shte vi se obadia po telefona
–––––––––

Точно мислех да напиша „какво да правим“
Какво мисля по въпроса:
1. Първо изобщо не разбирам какво искат да ми кажат с това писмо. Аз си плащам сметките в пункт, допотопно разбира се но какво като си сменят сметките. И какво да предприема аз във връзка стази информация. Утре ще си сменят главния счетоводител или ще си купят нов Майбах и пак може да осведомят няколко милиона домакинства .
2. Вероятно писмото може да се класифицира като СПАМ. Мисля за СПАМа има противодействие, черни списъци и подобни
3. Съобщението е откровенно глупаво : Няма тема и си противоречи
4. Все пак трябва да сме малко толерантни – макар и глупаво, неудачно изпратено , това съобщение има позитивна цел – да подпомогне клиентите си.
5. За съжаление трябва да отбележим, че за пореден път виждаме, че компанията не полага достатъчно грижи за клиентите си и лесно можем да си представим едни ниско платени „черноработници“ за връзка с клиентите ( Alejikova @ zaklienta ..) и високоплатени лични шофьори на съпругите на управителите.
ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Предлагам, „каквото повикало такова се обадило“
1. събираме адреси от CEZ.BG – аз намерих 15, три са регистриралите домейна
2. Всички желаещи потърпевши изпращаме писмо на въпросния списък с текст например:
“ Уважаеми г-жо или господине , Вашата организация вероятно по невнимание разпространи мойте лични данни в интерент подпомагайки спамерите. Освен това изпрати едно недобре написано писмо до мен. Много Ви моля, открийте във вашата организация системен администратор или изобщо някой който може да вземе мерки по повдигнатия въпрос.
Бих бил благодарен да получа лично адресирано извинение , не в компанията на 900 електронни адреса.
Извинявам се, че Ви пиша на Вас но не познавам никой от ЧЕЗ.
Предварително благодаря.“
–––––––––

Zdraveite,
iavno mnogo sa iadosanite i neiskasti da podminat
porednata cinovniceska glupost, zastoto vsiako
podminavane na podoben fakt vodi sled sebe si oste
pone 10 takiva.
Ideiata vi da se pusne jalba da bnap e dobra, az licno
bih dobavila i komisia za zastita na potrebitelite, a
susto taka i niakolko medii – TV i vestnici (kazvam
niakolko, zastoto moje da popadnete na takiva, pri
koito se plasta, za da ne izlizat otricatelni
otzivi!-az licno imah takuv slucai predi vreme s
„casovite“ vestnici)
Mislia, ce subranite do momenta otzivi sa povece ot
krasnorecivi – ne triabva da se mulci, ste produljavat
s bezumiata si!
–––––––––

Аз лично наистина се интересувах за банковите сметки на ЧЕЗ – за вас не знам
–––––––––

Podkrepiam iniciativata vi – samia az pusnah edin „piperliv“ mail – no razbira
se v otgovor polu4ih cirkulqrno pismo.
6te se radvam ako moga da sudeistvam po nqkakauv na4in.
Nadiavam se i komputurnata im negramotnost da se ograni4ava samo do puskaneto na
mail-i, a ne i do iz4islqvane na smetki – 6toto toku viz drugia mesec sum platil
ne4ia 4uzda smetka :)))))
–––––––––

И аз съм съгласна с Вас. Идеята да се изпрати писмото до БНАП е добра. Може ви трябва да се потърси още гласност. Например – БТВ.
–––––––––

Аз много пъти съм имала проблеми с ЧЕЗ. Става въпрос за следното:
Всеки месец ми се носят фактурите след датата на падежа за плащане и аз не мога да преведа парите им на време, поради което, след това ми се начисляват лихви, които са ми подчертани като НЕЗАБАВНО плащане, а сами разбирате, че те не са по моя вина.
Пуснах жалба до Комисията за защита на потребителите, но от там ми отговориха, че не се занимават с корпоративни клиенти и за жалост няма как да ми помогнат.
Обаждах се в ЧЕЗ и там служителите са толкова неориентирани, че не знаеха към кого да ме насочат да се жалвам и ме посъветваха да не плащам въпросните лихви. Така и правя, но това не е разрешение на проблема, а и този който Вие изтъквате също е много сериозен.Много ме дразнят ЧЕЗ и що се отнася до другите им услуги за граждани, защото и фирми защото не си спазват сроковете за услугите, а да ен говорим че никой не вдига глупавите им телефони.
Пишете ми пак!
Мога още да се жалвам!
–––––––––

В отоговор на писмото си получих стандартен текст, в смисъл, че след обработка на „сигнала“, щяла да бъде извършена проверка:))
Мисля, че ЧЕЗ дори нямат представа, че някой е възмутен от действията им:), защото служителят, който е пуснал писмото не само не знае как да скрие адресите на получателите, за да запази данните им, но май има и проблеми с проверката на пощата си:) в този смисъл и коментара ми за компютърната грамотност
Един от начините за реакция би могъл да бъде да се свържем с медия, например „Господари на ефира“. От личен опит, ако се оплачете на страницата на ЧЕЗ, ще получите същия безличен отговор, мен например ме питат какъв е абонатния ми номер:)
Друг вариант за протест е да им напишем писмо, което лично да им занесем и заведем в деловодството им и да настояваме за отговор…………….. Има начини да се вдигне шум
Не можем да очакваме от чиновници и бюрократи да бъдат пичове:)
–––––––––

Подкрепям идеята Ви за реакция, може би ще е добре,
ако БНАП поеме случая (както сам казвате всеки страда
от липса на време) и ако за това е необходимо
подписването на жалба, писмо или нещо подобно от
страна на клиентите, за да сезираме агенцията, аз ще
го подкрепя с подписа си.
Също така, добре е въпросното писмо да стигне и до
медиите, а и до евро-министъра Меглена Кунева. През
последните месеци като собственик в блок, до който се
извършва рисков строеж, ходих по много институции и
писах много подобни писма и жабли. Медии също отразиха
случая, но от всичко това се уверих за пореден път, че
властите и инспекциите и на централно и на местно
ниво са неадекватни и не си вършат работата, а агенции
и отдели за строителен контрол са тромави, неадекватни
и прехвърлящи си топката. Силно се надявам, че в
сферата на защита потребителите няма да е така.
–––––––––

Здравейте,
Моята оценка за ситуацията е ,че някой чиновник от електро компанията не си е свършил добре работата.Или по-скоро неправилна заповед от някой началник.Трудно ще се установи.
Вместо да изпрати поотделно съобщението на всеки, е решил да използва лесния начин.Всъщност това съобщение от елкомпанията хич не ме интересува ,но кой ме пита !
На ден получавам достатъчно на брой имейли,успяващи да задръстят мейл бокса.Половината от тях са спамове.Спокойно мога да причисля към тях и мейла от ЧЕЗ.
Неудобно е за всички да се занимаваме с този пореден детайл,от дългата поредица недомислия !!!!
Единствено мога да се надявам,че ще им организират курсове за компютърна грамотност!
–––––––––

ами тогава да теглим по една благословия в уречен ден и час едновременно, та да се позадръсти сървъра на ЧЕЗ-а
–––––––––

Подкрепям вашата идея , да се даде гласност за глупостите и безобразията на ЧЕЗ. Те друга работа нямат освен да ни пращат писма , който изобщо не ни интересуват. Желая Ви късмет и яки нерви.
–––––––––

А аз дори не съм си получила писмото от ЧЕЗ!!!
Иначе проверих в Закона за защита на личните данни, нямам нерви да го изчета целия, но определението за лични данни е:
„Чл. 2. (Доп. – ДВ, бр. 70 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. – ДВ, бр. 103 от 2005 г.) (1) Лични данни са всяка информация, отнасяща се до физическо лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано пряко или непряко чрез идентификационен номер или чрез един или повече специфични признаци, свързани с неговата физическа, физиологична, генетична, психическа, психологическа, икономическа, културна или социална идентичност.“
Електронният адрес не отговаря на това определение.
В общи линии това съвпада с тълкуванието на един юрист по-долу, че само ще си загубим времето (и парите), ако решим да правим нещо по съдебен ред. Поне при днешното законодателство.
Напълно подкрепям обаче Вашата и на другите „колеги“ реакция.
Всъщност ЧЕЗ може би ни направи услуга. Можем да си спретнем „Дружество на електронните клиенти на ЧЕЗ“ – 900 души сме, не е малка цифра!!! Я ми изпратете и останалите 899 адреса ;-)))
И не се притеснявайте да ми пишете. Приятно ми е знам, че в тази държава живеят не само овце, а и нормални, уважаващи себе си и околните
–––––––––

Аз лично не съм получавала такова писмо, но съм съгласна, че ЧЕЗ са абсолютни мошеници и обирджии. Всеки месец се редим на опашки за сметки и надписват сметките. Не може един месец да плащам една определена сума, а другия двойно повече за един и същ апартамент.
–––––––––

Съгласна съм , че това е поредното безобразие или надявам се да е недоглеждане и подкрепям идеите Ви, но нямам физическо време да ходя по институции , където ще бъда подлагана на унижение, вместо да бъда уважавана като потребител, формиращ огромните им заплати. Затова , ако предприемете нещо, което е в моите възможности ще се присъединя с удоволствие. Освен това, се радвам като виждам, че това което правите е начало на гражданското общество, за което се говори, че го нямало в България. Надявам се и ЧЕЗ да осъзнае грешката си за нарушаване на закона за защита на личните данни и поне да се извини за недомислието си. В тази голяма фирма няма ли юристи и икономисти, които да си гледат работата?
–––––––––

Здравейте,
Току що прочетах писмата Ви, а също така видях и писмото на ЧЕЗ. Само веднъж съм им писала, но явно това е достатъчно, за да разпространят адресите ни. Също съм съгласна с Вас и останалите потърпевши… да им се даде урок.
С уважение и хубав ден
–––––––––

Здравейте,
напълно съм съгласна с Вас – и аз съм възмутена от
направеното от ЧЕЗ. Само се страхувам, че ще разбиваме стена
с глава. Страховете ми са от личния опит, който имам в
кореспонденцията с тази фирма и отношението на служителите
им към клиентите. Но ви подкрепям с две ръце и дано този път
протеста има резултат.
–––––––––

S udovosltvie chte se vklucha v iniciativate stiga niakoi da znae kakvo moge da se napravi po vaprosa,zachtoto spored men v tazi dargava nichto ne e nared i nichto ne se popravia.
–––––––––

Privet,
napalno ste prav, no na fona na cialata anarhiya, koyato cari v
darshavata, tova e nai- malkiyat problem…..
Vashnoto e , che vse pak sa ni uvedomili.!!…
Az ot 7 meseca sam v nov shilisten blok i mikoi ne me besche informiral
za abonatniya mi nomer i ne poluchavah nikakvi smetki za tok….
Tryabvasche az sama da si svarsha tazi rabota….
Za sashalenie , nestata skoro nyama da si doydat na myastoto……
–––––––––

Моят е-mail го имат , заящото през лятото /мисля, че беше месец юни или юли/ нямаха качени на сайта си новите банкови сметки, а на мен ми трябваха истинските банкове сметки , за да могат хора, които бяха са в чужбина да си платят сметката, от три телефона на които се обадих да ги искам ми дадоха три банкови сметки. Още по-голямото им безумие е , че сметките са променени от м.август, а те ни ги пращат средата на октомври. Постоянно пращат пияни инкасатори, които правят грешни отчети, надплащаш суми, защото те заплашват, че ще ти спрат тока, а когато трябва да ти ги върнат, трябва да ходиш по мъките на ул.“Цар Симеон“, защото /поредното безумие/ – не можело да се прави приххащане.
Просто нве ми останаха думи и квалификации за фирма „ЧЕЗ“
Извинете ме, ако съм Ви притеснила.
–––––––––

ОК! Дайте предложение. Ще Ви подкрепя
–––––––––
Честно да ти кажа не ми дреме за мейла ми, въпреки, че това, което са
направили е много тъпо и с пълно основание може да се приеме като
злоупотреба. Обаче ми дреме, че токът ми спира поне по веднъж на ден!
Откак ЧЕЗ взеха енергото в София не получавам сметки за ток. Пусна ли
обаче жалба ме гонят до последно за да я „отметнат“ но ефектът е нулев.
Един от тях даже ми предложи да си записвам кога точно ми спира тока за
да направят справка…. Абе ужас! По лошо от държавния монопол е само
частния такъв.
Ако потрябвам за общи действия – готов съм!

–––––––––
Здравейте, г-н Василев.
Не сте ме обезпокоили с Вашите писма, напротив мисля, че сте прав. Както аз така и останалите абонати на тази компания сме искали да получим повече информация за наболял проблем от ежедневието. Информация, която засяга всеки един от нас лично – да не говорим, че изобщо не сме решили проблема си /компанията има решения за всеки един въпрос и проблем, но за свои собствен интерес/. Както аз така и останалите абонати сме предоставили адресите си, за да ни се отговори и да ни се помогне, а не да използват данните ни за писма, за които не сме давали съгласието си.
Подкрепям Ви напълно в инициативат Ви.

–––––––––

11 коментара to “Любовни послания от потребителя към ЧЕЗ”

  1. m Says:

    Получих невероятното писмо, и то ДВА ПЪТИ!
    С удоволствие ще участвам във всички възможни инициативи, защото това е истинско безобразие. На нееднократните си запитвания не съм получила никакъв отговор, но явно някой грижливо е записал адреса ми :(

  2. mimi Says:

    Zdraveite napalno ste prav, no s tqh ne moje da se izlezne na glava. Podavah jalba v komisiqta za za6tita na potrebitelite a tehniq otgovor be6e da se obarna kqm 4ez elekto.Dosta pisma polu4ih ot tqh no rezultat po moq vapros nqama.Taka 4e vi podkrepqm.

  3. Stan Says:

    Пич, заради такива като теб, все още имам надежда , че в тъпата ни държава, а не страна, нещо може да се промени. Тия си заслужават да си платят. И за това ако решиш, както си я подкарал-а аз разчитам че ще стигнеш докрай, аз съм с теб – само казвай как да се органидзираме. Защото смятам, че със сигурност ще ги осъдят-колкото и да ни е мухлясала съдебната система.

  4. Tsoni Says:

    Saglasna sam s Vasheto negoduvanie, no ne e li vreme da vaznegoduvame, che nashata t. nar. Darjava ni prinujdava da sme klienti na takiva maroderski kompanii? Samo s prikazki v internet mislia, che shte im „nakrivim kapata“!

  5. Анонимен Says:

    Аз също съм от 900-те клиенти получили прословутия email. Да съгласна съм, че не е много приятно непознати да имат адреса на пощата ти, но поне за разлика от повечето не се чудя откъде имат email – а ми. Защото преди доста време се абонирах да получавам съобщение, когато предстоят ремонти или изключвания. Предполагам че и повечето от вас по подобен начин са си дали email – те.
    Това все пак не оправдава изпращането на подобно писмо на всички едновременно.

  6. mihiva Says:

    Толкова отдавна са позволили да ми хакнат тизи адрес, че въобще не ме впечатлява последното. За сведение не ми пука защото за важните за мен писма разчитам на други по сигурни места в мрежата.

  7. Fikov Says:

    Здравейте, радвам се, че има къде хората да недоволстват!!! По този повод искам да споделя с вас случай с ЧЕЗ. На 25 август събота отварям сайта за да разбера дали е излязла новата фактура за плащане(както всички знаем ЧЕЗ не пращат сметки вече доста време). С учудване разбирам, че на мене ми е излязла в петък 24 август фактура с дата на издаване забележете 27 август. Естествено сядам и пиша гневен имейл в който имам желание някой да ми обясни по кой търговски и счетоводен закон на 24 август ти може да получиш фактура с дата която е 3 дни напред. прилагам въпросната фактура. както и всичките си данни абонатен номер и адрес и тн. В понеделник ми се обажда служителка която иска от мен да и изпратя отново тези данни аз ка завам че в въпросното писмо ги има и, че въпреки това и макар да няма нищо общо абонатния номер с нарушението, аз ще и ги пратя… изпращам!! на следващия ден ми се обажда друга служителка която почва да ми обяснява, че те не знам си как били загубили двете писма и аз трябва да г пратя пак… пращам 3 път. от тогава ни вопъл ни стон. На мен ми писна… но от 2 месеца аз получавам сметки с 30 лева по-малки от последната въпросна :) !!!

  8. ivan Says:

    Zashto ne iskate da ni wzemete parite, zashto na kasite v goce del4ev trqqbva da 4aka6 powe4e ot 3 chasa, zashto ne se napravqt powe4e kasi? Koi izmisli taq sistema?!

  9. Яна Кръстева Says:

    Всички недоволни от Януарските сметки за ток да се обадят на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране:02/935-96-09.02/935-96-51 и 02/988-24-98.Само ако сме единни,а не роби,ще победим!

  10. eldgi Says:

    super ste obicham saita v koito moga da se objasnja v lubov

  11. kaloyan Says:

    molq vi se pomognete mi kak da nameria obrazec za jalba sreshtu cez …. izpratixa mi razpe4atka za 1500lv tok !! O_O i izkam da podam jalba…prosto tova neshto e nevazmojno tia xora sa (…………) i mn se zatrudniavam da nameria obrazec za jalba koi zna molq vi pomognete mi !!!!!! :(

Вашият коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: